ЦІНИ на ремонт
- Виклик кур'єра
- виклик майстра
- Акції знижки
Виїзд кур'єра по Харкову | 100 ГРН |
Виїзд майстра по Харкову | 250 ГРН |
АКЦІЯ "ЩАСЛИВІ ГОДИННИКИ" ПН-СБ: з 10:30 до 11:30 | 10% |
Безкоштовна доставка Вашого пристрою до сервісного центру!
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ
одержувач:
Компанія (юр. Особа) «СЦ. МегаКомп»
Мобільний телефон:
(050) 289-52-52
Адреса та номер складу:
Склад № 101, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 177Б
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
з урахуванням деталей та робіт з їх заміни
СЕРВІС | ВАРТІСТЬ | ЗАМОВЛЕННЯ |
---|---|---|
Заміна скла (окремо від екрану) | 4699 грн | Замовити в 1 клік |
Заміна екрана (копія) | 16649 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна екрану (оригінал) | 12649 грн. | Замовити в 1 клік |
заміна акумулятора | 2199 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна роз'єму заряджання | 1449 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна задньої панелі | 2749 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна скла камери | 1099 грн. | Замовити в 1 клік |
перепрошивка | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Діагностика | 0 грн. | Замовити в 1 клік |
Виберіть модель:
Часті питання (FAQ)
Чи надається гарантія на послуги?
Так, зрозуміло, ми надаємо РЕАЛЬНУ! гарантію на послуги. У разі виявлення або виникнення шлюбу встановленої деталі протягом гарантійного терміну, ми встановлюємо нову запчастину за власний рахунок без будь-яких проблем.
Ціна вказана з урахуванням вартості деталей та виконаних робіт?
Так, ціни, представлені в прейскурантах, включають вартість «під ключ» з урахуванням вартості деталей і робіт з їх встановлення.
Під час ремонту використовуються деталі «оригінал» чи «копія»?
Ми використовуємо деталі якості та «оригінал», і «копія». Якщо в прейскуранті моделі вказана можливість вибору послуги з використанням запчастин «оригінал» або «копія», то для цієї моделі доступна можливість вибору якості комплектуючих для ремонту. Ми надаємо гарантію і деталям категорії «оригінал», і деталям категорії «копія».
Чи можна відправити техніку Новою Поштою та які гарантії, що вона повернеться?
Так, ми вже понад 5 років успішно обслуговуємо техніку мешканців усіх регіонів України за допомогою послуг компанії Нова Пошта. Нижче ми перерахуємо кілька пунктів, які дозволять клієнту зберігати спокій під час відправки техніки до нашого сервісу:
- техніка відправляється на підприємство, а не на приватну особу;
— більше трьох років ми ведемо гілку товарно-транспортних накладних всіх відправлених і отриманих пристроїв, що постійно оновлюються.
— сотні РЕАЛЬНИХ позитивних, негативних, нейтральних відгуків про нашу роботу на сайті компанії та інших сайтах в інтернеті, які вказують на те, що ми — компанія, яка працює вже багато років;
— наша репутація — основний аргумент, який перекриває перелічене вище. З 2010 року ми чесно ремонтуємо техніку і, як наслідок такого ставлення до справи, маємо в базі вже понад 10000 4 клієнтів, XNUMX філії по Харкову та області.
Які варіанти оплати ви маєте?
Готівковий розрахунок, оплата на розрахунковий рахунок, переказ на банківську картку, оплата за QR-кодом.
Як можна відслідковувати статус ремонту?
На кожному етапі ремонту (діагностика, погодження деталей, готовність) менеджер сповіщає клієнта в телефонному режимі про статус ремонту або клієнт може сам зателефонувати за вказаним на сайті номером, а також перевірити стан ремонту онлайн на сайті.