ЦІНИ НА РЕМОНТ IPHONE 8 PLUS З ОБЛІКОМ ДЕТАЛІВ І РОБОТ З ЇХ ЗАМІНИ
- Виклик кур'єра
- виклик майстра
- Акції знижки
Виїзд кур'єра по Харкову | 100 ГРН |
Виїзд майстра по Харкову | 250 ГРН |
АКЦІЯ "ЩАСЛИВІ ГОДИННИКИ" ПН-СБ: з 10:30 до 11:30 | 10% |
Безкоштовна доставка Вашого пристрою до сервісного центру!
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ
одержувач:
Компанія (юр. Особа) «СЦ. МегаКомп»
Мобільний телефон:
(050) 289-52-52
Адреса та номер складу:
Склад № 101, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 177Б
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
з урахуванням деталей та робіт з їх заміни
СЕРВІС | ВАРТІСТЬ | ЗАМОВЛЕННЯ |
---|---|---|
Заміна скла (окремо від екрану) iPhone 8 Plus | 1300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна екрану модулем у зборі (копія) iPhone 8 Plus | 1100 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна екрану модулем у зборі (оригінал Apple) iPhone 8 Plus | 1800 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна акумулятора iPhone 8 Plus | 800 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна заднього скла iPhone 8 Plus | 1450 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна корпусу iPhone 8 Plus | 1400 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна кнопки увімкнення | 700 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна роз'єму заряджання | 800 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна мікрофону | 800 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна слухового динаміка | 400 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна поліфонічного динаміка | 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна задньої камери | 2500 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна фронтальної камери | 1000 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна скла основної камери | 500 грн. | Замовити в 1 клік |
Ремонт датчика наближення | 600 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна USB контролера (U2) | 1200 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна вібро-дзвінка | 800 грн. | Замовити в 1 клік |
Ремонт модуля Wi-Fi | 1600 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна контролера живлення (U7) | 1300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна аудіокодека | 1300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна підсвічування екрану | 1000 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна рамки екрану | 800 грн. | Замовити в 1 клік |
Перепрошивка iPhone | 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Чищення після води | Від 800 грн. | Замовити в 1 клік |
Діагностика | 0 грн. | Замовити в 1 клік |
Виберіть модель:
Часті питання (FAQ)
Чи надається гарантія на послуги?
Так, зрозуміло, ми надаємо РЕАЛЬНУ! гарантію на послуги. У разі виявлення або виникнення шлюбу встановленої деталі протягом гарантійного терміну, ми встановлюємо нову запчастину за власний рахунок без будь-яких проблем.
Ціна вказана з урахуванням вартості деталей та виконаних робіт?
Так, ціни, представлені в прейскурантах, включають вартість «під ключ» з урахуванням вартості деталей і робіт з їх встановлення.
Під час ремонту використовуються деталі «оригінал» чи «копія»?
Ми використовуємо деталі якості та «оригінал», і «копія». Якщо в прейскуранті моделі вказана можливість вибору послуги з використанням запчастин «оригінал» або «копія», то для цієї моделі доступна можливість вибору якості комплектуючих для ремонту. Ми надаємо гарантію і деталям категорії «оригінал», і деталям категорії «копія».
Чи можна відправити техніку Новою Поштою та які гарантії, що вона повернеться?
Так, ми вже понад 5 років успішно обслуговуємо техніку мешканців усіх регіонів України за допомогою послуг компанії Нова Пошта. Нижче ми перерахуємо кілька пунктів, які дозволять клієнту зберігати спокій під час відправки техніки до нашого сервісу:
- техніка відправляється на підприємство, а не на приватну особу;
— більше трьох років ми ведемо гілку товарно-транспортних накладних всіх відправлених і отриманих пристроїв, що постійно оновлюються.
— сотні РЕАЛЬНИХ позитивних, негативних, нейтральних відгуків про нашу роботу на сайті компанії та інших сайтах в інтернеті, які вказують на те, що ми — компанія, яка працює вже багато років;
— наша репутація — основний аргумент, який перекриває перелічене вище. З 2010 року ми чесно ремонтуємо техніку і, як наслідок такого ставлення до справи, маємо в базі вже понад 10000 4 клієнтів, XNUMX філії по Харкову та області.
Які варіанти оплати ви маєте?
Готівковий розрахунок, оплата на розрахунковий рахунок, переказ на банківську картку, оплата за QR-кодом.
Як можна відслідковувати статус ремонту?
На кожному етапі ремонту (діагностика, погодження деталей, готовність) менеджер сповіщає клієнта в телефонному режимі про статус ремонту або клієнт може сам зателефонувати за вказаним на сайті номером, а також перевірити стан ремонту онлайн на сайті.
РЕМОНТ IPHONE 8 PLUS У СЕРТИФІКУВАНОМУ СЕРВІС-ЦЕНТРІ «МЕГАКОМП»
Одним із профільних напрямків роботи сервісного центру "МегаКомп" є ремонт iPhone 8 Plus. На сайті сервіс-центру надана вся необхідна інформація про вартість та тривалість ремонту: клієнту достатньо вибрати потрібну модель пристрою та послугу, та ознайомитись з прейскурантом, який завжди відображає актуальні ціни. У розділі «контакти» представлена інформація про розташування та режим роботи наших філій: під'їжджати в будь-яку з них Ви можете без погодження та попереднього запису на ремонт, оскільки всі деталі для ремонту айфон 8 плюс завжди є в будь-якому з наших відділень.
Якщо в ході ознайомлення з інформацією на сайті у Вас виникнуть будь-які питання, до Ваших послуг цілодобове онлайн-консультування в чаті, також Ви можете зв'язатися з нами онлайн за вайбером/телеграмом, або в телефонному режимі, передзвонивши за будь-яким із чотирьох зручних номерів для Вас операторів, або ж зателефонувавши на безкоштовну гарячу лінію. Крім того, на сайті представлена послуга зворотного дзвінка: заповніть форму, і всього через хвилину наш співробітник зв'яжеться з Вами перед здаванням ремонт айфон 8 плюс. Зв'язавшись з нами, Ви отримаєте безкоштовне та детальне консультування, та зможете записатися на візит у зручний для Вас час.
ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПОЛОМКИ ПЕРЕД ЗДАЧІВ НА РЕМОНТ АЙФОН 8 ПЛЮС?
Розбитий екран є найпоширенішою поломкою, з якою приносять у ремонт айфон 8 плюс. Однак не варто плутати такі види ремонтів, як заміна екрана та заміна сенсора. При збереженні цілісності матриці екрана після падіння та пошкодження сенсорного скла можна обійтися тільки заміною скла.
Самостійно визначити точну поломку на айфон 8 плюс буває досить складно, тому ми завжди готові Вас проконсультувати з того чи іншого питання. Для цього Вам потрібно, лише:
- зв'язатися з нами за одним із номерів, вказаних у розділі «контакти». Консультація в телефонному режимі є найзручнішим способом зв'язку із сервісним центром та встановлення причини поломки.
- зв'язатися з нами по вайбер. Цей спосіб зручний для клієнтів, які знаходяться за межами країни. Менеджер сервісного центру уточнить симптоми поломки та проведе діагностику пристрою зі скайпу.
- залишити заявку на консультацію. Для тих клієнтів, кому зручніше прийняти дзвінок і не шукати самостійно спосіб зв'язку, на сайті надана послуга «отримати консультацію»: заповніть форму, і протягом кількох хвилин з Вами зв'яжеться менеджер і відповість на всі запитання.
- зв'язатися з нами за Вайбером за номером 073-777-10-08. Даний спосіб є одним з найпопулярніших завдяки зручності та швидкості, а відповідь на Ваше звернення Ви одержання буквально протягом кількох хвилин. Консультант встановить причину поломки, а також зорієнтує Вас за вартістю та терміном ремонту.
- зв'язатися з нами, надіславши листа на пошту in**@me******.ua