ЦІНИ НА РЕМОНТ SAMSUNG GALAXY A8 2018 SM-A530 З ОБЛІКОМ ДЕТАЛІВ І РОБОТ З ЇХ ЗАМІНИ
- Виклик кур'єра
- виклик майстра
- Акції знижки
Виїзд кур'єра по Харкову | 100 ГРН |
Виїзд майстра по Харкову | 250 ГРН |
АКЦІЯ "ЩАСЛИВІ ГОДИННИКИ" ПН-СБ: з 10:30 до 11:30 | 10% |
Безкоштовна доставка Вашого пристрою до сервісного центру!
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ
одержувач:
Компанія (юр. Особа) «СЦ. МегаКомп»
Мобільний телефон:
(050) 289-52-52
Адреса та номер складу:
Склад № 101, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 177Б
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
з урахуванням деталей та робіт з їх заміни
СЕРВІС | ВАРТІСТЬ | ЗАМОВЛЕННЯ |
---|---|---|
Заміна сенсорного скла Samsung Galaxy A8 2018 | 1000 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна екрану Samsung Galaxy A8 2018 | 3400 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна акумулятора (батареї) Samsung Galaxy A8 2018 | 650 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна рамки (металевого обідка) | 1000 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна корпусу | Від 650 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна роз'єму заряджання | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна мікрофону | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна слухового динаміка | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна задньої панелі | Від 850 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна поліфонічного динаміка | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна кнопки увімкнення | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна шлейфу кнопок регулювання гучності | 950 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна вібромотора | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна скла основної камери | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Ремонт та чищення після води | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна слота SIM-карт | Від 550 грн. | Замовити в 1 клік |
перепрошивка | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Діагностика | 0 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна флеш-пам'яті | Від 1200 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна контролера живлення | Від 750 грн. | Замовити в 1 клік |
Виберіть модель:
Часті питання (FAQ)
Чи надається гарантія на послуги?
Так, зрозуміло, ми надаємо РЕАЛЬНУ! гарантію на послуги. У разі виявлення або виникнення шлюбу встановленої деталі протягом гарантійного терміну, ми встановлюємо нову запчастину за власний рахунок без будь-яких проблем.
Ціна вказана з урахуванням вартості деталей та виконаних робіт?
Так, ціни, представлені в прейскурантах, включають вартість «під ключ» з урахуванням вартості деталей і робіт з їх встановлення.
Під час ремонту використовуються деталі «оригінал» чи «копія»?
Ми використовуємо деталі якості та «оригінал», і «копія». Якщо в прейскуранті моделі вказана можливість вибору послуги з використанням запчастин «оригінал» або «копія», то для цієї моделі доступна можливість вибору якості комплектуючих для ремонту. Ми надаємо гарантію і деталям категорії «оригінал», і деталям категорії «копія».
Чи можна відправити техніку Новою Поштою та які гарантії, що вона повернеться?
Так, ми вже понад 5 років успішно обслуговуємо техніку мешканців усіх регіонів України за допомогою послуг компанії Нова Пошта. Нижче ми перерахуємо кілька пунктів, які дозволять клієнту зберігати спокій під час відправки техніки до нашого сервісу:
- техніка відправляється на підприємство, а не на приватну особу;
— більше трьох років ми ведемо гілку товарно-транспортних накладних всіх відправлених і отриманих пристроїв, що постійно оновлюються.
— сотні РЕАЛЬНИХ позитивних, негативних, нейтральних відгуків про нашу роботу на сайті компанії та інших сайтах в інтернеті, які вказують на те, що ми — компанія, яка працює вже багато років;
— наша репутація — основний аргумент, який перекриває перелічене вище. З 2010 року ми чесно ремонтуємо техніку і, як наслідок такого ставлення до справи, маємо в базі вже понад 10000 4 клієнтів, XNUMX філії по Харкову та області.
Які варіанти оплати ви маєте?
Готівковий розрахунок, оплата на розрахунковий рахунок, переказ на банківську картку, оплата за QR-кодом.
Як можна відслідковувати статус ремонту?
На кожному етапі ремонту (діагностика, погодження деталей, готовність) менеджер сповіщає клієнта в телефонному режимі про статус ремонту або клієнт може сам зателефонувати за вказаним на сайті номером, а також перевірити стан ремонту онлайн на сайті.
РЕМОНТ SAMSUNG A8 A530 2018 РОКУ ЗА КРАЩОЮ ЦІНОЮ В ХАРКІВІ. ТЕРМІНОВА ЗАМІНА ЕКРАНА, БАТАРЕЇ, КОРПУСУ
Ремонт Samsung A8 A530 – це один із напрямків роботи нашого сервісного центру, який здійснює роботу у м. Харкові. Усі фахівці, які працюють у нашій майстерні – це професіонали своєї справи, які знають технічні особливості даної моделі смартфона і, відповідно, можуть виконати роботу, оскільки необхідно відновлення повної працездатності. У розпорядженні майстрів є необхідні інструменти та спеціалізоване обладнання, що дозволяє виконувати ремонт Галаксі А8 якісно, а також швидко. Після ремонту, на корпусі гаджета не будуть візуальні сліди того, що він розбирався і збирався.
ПРИЧИНИ, ЧОМУ ПОТРІБНО ЗАМОВИТИ РЕМОНТ SAMSUNG A8 A530 У НАС
Ми працюємо тривалий час. За цей період ми змогли зібрати команду професійних співробітників, які регулярно вдосконалюють рівень своєї кваліфікації. Фахівці, які працюють у наших філіях, щодня обслуговують до 10 моделей пристроїв цієї моделі. У середньому час здійснення ремонту становить один день. Після того, як ремонт Samsung A8 A530 було завершено, клієнту надається гарантійне обслуговування. Існує можливість отримати документ гарантії як у паперовому вигляді, так і оформити його через наш сайт.
Як замовити ремонт Samsung А8 2018 року?
Існує два варіанти надати свій гаджет до нас для виконання ремонтних робіт. У першому випадку, клієнту необхідно приїхати в одну з філій нашої майстерні та віддати свій мобільний пристрій для виконання ремонтних робіт. Зазначимо, що перш за все фахівцем буде проведено діагностику. Далі, він оголосить причину поломки та її вартість. Якщо ж ви не в Харкові, але також хочете замовити ремонт Samsung А8 2018 року у нас в сервісному центрі, то рекомендуємо скористатися службою кур'єрської доставки товарів. Вже наступного дня зламане пристрій прибуде у розпорядження нашого майстра. Після виконання ремонту відремонтований смартфон буде відправлений назад. В даному випадку всі нюанси по роботі будуть узгоджуватися з клієнтом у телефонному режимі.
Якщо у вас виникли питання, рекомендуємо зв'язатися з представником сервісного центру по телефону, за допомогою месенджера Viber або Телеграм, через електронну пошту або за допомогою форми зворотного зв'язку.