ЦІНИ НА РЕМОНТ SAMSUNG GALAXY NOTE II SM-N7100 З ОБЛІКОМ ДЕТАЛІВ І РОБОТ З їх заміни
- Виклик кур'єра
- виклик майстра
- Акції знижки
Виїзд кур'єра по Харкову | 100 ГРН |
Виїзд майстра по Харкову | 250 ГРН |
АКЦІЯ "ЩАСЛИВІ ГОДИННИКИ" ПН-СБ: з 10:30 до 11:30 | 10% |
Безкоштовна доставка Вашого пристрою до сервісного центру!
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ
одержувач:
Компанія (юр. Особа) «СЦ. МегаКомп»
Мобільний телефон:
(050) 289-52-52
Адреса та номер складу:
Склад № 101, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 177Б
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
з урахуванням деталей та робіт з їх заміни
СЕРВІС | ВАРТІСТЬ | ЗАМОВЛЕННЯ |
---|---|---|
Заміна сенсорного скла Samsung Galaxy Note II | 850 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна екрану Samsung Galaxy Note II | 2600 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна акумулятора Samsung Galaxy Note II | 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна корпусу | Від 650 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна роз'єму заряджання | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна мікрофону | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна слухового динаміка | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна задньої панелі | Від 850 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна шлейфу кнопок регулювання гучності | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна поліфонічного динаміка | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна кнопки увімкнення | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна вібромотора | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна скла основної камери | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Ремонт та чищення після води | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна слота SIM-карт | Від 550 грн. | Замовити в 1 клік |
перепрошивка | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Діагностика | 0 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна флеш-пам'яті | Від 1200 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна контролера живлення | Від 750 грн. | Замовити в 1 клік |
Виберіть модель:
Часті питання (FAQ)
Чи надається гарантія на послуги?
Так, зрозуміло, ми надаємо РЕАЛЬНУ! гарантію на послуги. У разі виявлення або виникнення шлюбу встановленої деталі протягом гарантійного терміну, ми встановлюємо нову запчастину за власний рахунок без будь-яких проблем.
Ціна вказана з урахуванням вартості деталей та виконаних робіт?
Так, ціни, представлені в прейскурантах, включають вартість «під ключ» з урахуванням вартості деталей і робіт з їх встановлення.
Під час ремонту використовуються деталі «оригінал» чи «копія»?
Ми використовуємо деталі якості та «оригінал», і «копія». Якщо в прейскуранті моделі вказана можливість вибору послуги з використанням запчастин «оригінал» або «копія», то для цієї моделі доступна можливість вибору якості комплектуючих для ремонту. Ми надаємо гарантію і деталям категорії «оригінал», і деталям категорії «копія».
Чи можна відправити техніку Новою Поштою та які гарантії, що вона повернеться?
Так, ми вже понад 5 років успішно обслуговуємо техніку мешканців усіх регіонів України за допомогою послуг компанії Нова Пошта. Нижче ми перерахуємо кілька пунктів, які дозволять клієнту зберігати спокій під час відправки техніки до нашого сервісу:
- техніка відправляється на підприємство, а не на приватну особу;
— більше трьох років ми ведемо гілку товарно-транспортних накладних всіх відправлених і отриманих пристроїв, що постійно оновлюються.
— сотні РЕАЛЬНИХ позитивних, негативних, нейтральних відгуків про нашу роботу на сайті компанії та інших сайтах в інтернеті, які вказують на те, що ми — компанія, яка працює вже багато років;
— наша репутація — основний аргумент, який перекриває перелічене вище. З 2010 року ми чесно ремонтуємо техніку і, як наслідок такого ставлення до справи, маємо в базі вже понад 10000 4 клієнтів, XNUMX філії по Харкову та області.
Які варіанти оплати ви маєте?
Готівковий розрахунок, оплата на розрахунковий рахунок, переказ на банківську картку, оплата за QR-кодом.
Як можна відслідковувати статус ремонту?
На кожному етапі ремонту (діагностика, погодження деталей, готовність) менеджер сповіщає клієнта в телефонному режимі про статус ремонту або клієнт може сам зателефонувати за вказаним на сайті номером, а також перевірити стан ремонту онлайн на сайті.
ШВИДКИЙ РЕМОНТ SAMSUNG GALAXY NOTE 2
Через повсякденну активну експлуатацію мобільні телефони є пристроями, які виходять з ладу найчастіше. І справа тут зовсім не в крихкості або вразливості самих пристроїв, просто чим частіше власники ними користуються, тим вища ймовірність різноманітних пошкоджень. Поломки через заводські шлюби — це радше рідкість, аніж система, причиною більшості ремонтних ситуацій є сам власник.
Навіть такий мобільний гігант, як Samsung Galaxy Note 2 схильний до згубного впливу навколишнього середовища. Цей гаджет може впасти, потонути, розбитися або заглючити, так само, як і будь-який інший портативний пристрій. Тому абсолютно будь-який ремонт samsung note 2 рекомендується здійснювати максимально швидко, допоки неполадка не поширилася на всю систему.
Найчастіше власники звертаються до сервісного центру через суто фізичні проблеми — розбився дисплей, тріснув корпус, промокли нутрощі або засмічилися роз'єми. Рідше причиною для походу до фахівця стає відхилення у роботі внутрішніх систем чи програмного забезпечення. Для кожного типу поломок є свій алгоритм дії, але загальна картина ремонтних робіт практично завжди збігається.
Алгоритм дії співробітників центру після надходження несправної смартфона:
1. Насамперед, фахівець зобов'язаний поцікавитися, у чому полягає скарга клієнта. Таким чином, можна приблизно визначити характер неполадки і позначити область для її пошуку.
2. Для точнішого діагнозу майстер відправляє Galaxy Note 2 не перевірку. Після ретельних діагностичних процедур центр несправності буде конкретизовано, а ступінь тяжкості поломки визначатиметься точніше. Найчастіше стандартна діагностика триває близько 20-30 хвилин.
3. Коли проблему визначено, працівник сервісу повинен зв'язатися з власником пристрою, щоб поінформувати його про знайдені несправності та всі можливості для їх усунення. Зазвичай, клієнту надають кілька варіантів ремонту з різною надійністю та вартістю.
4. Якщо смартфону необхідна заміна деталей, власника зобов'язані повідомити, що саме доведеться міняти і скільки це коштує. Також у різних салонах можуть пропонувати кілька варіантів змінних деталей від різних виробників.
5. Після всіх операцій гаджет відправляється на завершальну діагностику, щоб виключити найменші недоліки майстра. Тільки після цього смартфон буде повернуто власнику.
Описана схема поширюється попри всі типи несправностей, включаючи і програмні баги. Але якщо вам необхідно відремонтувати galaxy note 2 n7100 в терміновому порядку, загальна процедура буде помітно скорочена і прискорена. На жаль, не всі типи поломок можуть бути усунені в експрес-режимі, особливо, якщо вони торкаються провідних внутрішніх систем пристрою. Також терміновий ремонт неможливий, якщо потрібно змінювати деталі, які відсутні на складі салону. У цьому випадку клієнту доведеться чекати, поки їх замовлять і доставлять на місце, що може тривати від кількох днів до кількох тижнів.