ЦІНИ НА РЕМОНТ SAMSUNG GALAXY S8 PLUS SM-G955 З ОБЛІКОМ ДЕТАЛІВ І РОБОТ З ЇХ ЗАМІНИ
- Виклик кур'єра
- виклик майстра
- Акції знижки
Виїзд кур'єра по Харкову | 100 ГРН |
Виїзд майстра по Харкову | 250 ГРН |
АКЦІЯ "ЩАСЛИВІ ГОДИННИКИ" ПН-СБ: з 10:30 до 11:30 | 10% |
Безкоштовна доставка Вашого пристрою до сервісного центру!
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ
одержувач:
Компанія (юр. Особа) «СЦ. МегаКомп»
Мобільний телефон:
(050) 289-52-52
Адреса та номер складу:
Склад № 101, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 177Б
ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
з урахуванням деталей та робіт з їх заміни
СЕРВІС | ВАРТІСТЬ | ЗАМОВЛЕННЯ |
---|---|---|
Заміна сенсорного скла Samsung Galaxy S8 Plus | 2200 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна екрану (оригінал) Samsung S8 Plus | 5500 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна екрану (сервісний оригінал із рамкою) Samsung Galaxy S8 Plus | 6000 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна акумулятора Samsung Galaxy S8 Plus | 850 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна рамки (металевого обідка) | 1200 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна корпусу | Від 650 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна роз'єму заряджання | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна мікрофону | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна слухового динаміка | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна задньої панелі | Від 850 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна поліфонічного динаміка | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна кнопки увімкнення | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна шлейфу кнопок регулювання гучності | 950 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна вібромотора | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна скла основної камери | Від 450 грн. | Замовити в 1 клік |
Ремонт та чищення після води | Від 350 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна слота SIM-карт | Від 550 грн. | Замовити в 1 клік |
перепрошивка | Від 300 грн. | Замовити в 1 клік |
Діагностика | 0 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна флеш-пам'яті | Від 1200 грн. | Замовити в 1 клік |
Заміна контролера живлення | Від 750 грн. | Замовити в 1 клік |
Виберіть модель:
Часті питання (FAQ)
Чи надається гарантія на послуги?
Так, зрозуміло, ми надаємо РЕАЛЬНУ! гарантію на послуги. У разі виявлення або виникнення шлюбу встановленої деталі протягом гарантійного терміну, ми встановлюємо нову запчастину за власний рахунок без будь-яких проблем.
Ціна вказана з урахуванням вартості деталей та виконаних робіт?
Так, ціни, представлені в прейскурантах, включають вартість «під ключ» з урахуванням вартості деталей і робіт з їх встановлення.
Під час ремонту використовуються деталі «оригінал» чи «копія»?
Ми використовуємо деталі якості та «оригінал», і «копія». Якщо в прейскуранті моделі вказана можливість вибору послуги з використанням запчастин «оригінал» або «копія», то для цієї моделі доступна можливість вибору якості комплектуючих для ремонту. Ми надаємо гарантію і деталям категорії «оригінал», і деталям категорії «копія».
Чи можна відправити техніку Новою Поштою та які гарантії, що вона повернеться?
Так, ми вже понад 5 років успішно обслуговуємо техніку мешканців усіх регіонів України за допомогою послуг компанії Нова Пошта. Нижче ми перерахуємо кілька пунктів, які дозволять клієнту зберігати спокій під час відправки техніки до нашого сервісу:
- техніка відправляється на підприємство, а не на приватну особу;
— більше трьох років ми ведемо гілку товарно-транспортних накладних всіх відправлених і отриманих пристроїв, що постійно оновлюються.
— сотні РЕАЛЬНИХ позитивних, негативних, нейтральних відгуків про нашу роботу на сайті компанії та інших сайтах в інтернеті, які вказують на те, що ми — компанія, яка працює вже багато років;
— наша репутація — основний аргумент, який перекриває перелічене вище. З 2010 року ми чесно ремонтуємо техніку і, як наслідок такого ставлення до справи, маємо в базі вже понад 10000 4 клієнтів, XNUMX філії по Харкову та області.
Які варіанти оплати ви маєте?
Готівковий розрахунок, оплата на розрахунковий рахунок, переказ на банківську картку, оплата за QR-кодом.
Як можна відслідковувати статус ремонту?
На кожному етапі ремонту (діагностика, погодження деталей, готовність) менеджер сповіщає клієнта в телефонному режимі про статус ремонту або клієнт може сам зателефонувати за вказаним на сайті номером, а також перевірити стан ремонту онлайн на сайті.
РЕМОНТ SAMSUNG S8 PLUS З ВИКОРИСТАННЯМ АУТЕНТИЧНИХ КОМПОНЕНТІВ І ЗБЕРЕЖЕННЯМ ВОЛОГОЗАХИСТУ
Ремонт Samsung S8 Plus – це послуга, яка надається у нашій майстерні. Нашими спеціалістами здійснюється повний спектр ремонтних робіт зі смартфонами цієї моделі. Як правило, до наших фахівців звертаються у зв'язку з тим, що гаджет отримав механічні пошкодження і в результаті окремі комплектуючі вийшли з ладу. Також поломка може бути після контакту мобільного пристрою з вологою. Фахівці майстерні проводять діагностику працездатності пристрою та виконують наступний ремонт. За день майстер може обслужити до 10 смартфонів даної моделі. На ремонт Samsung Galaxy S8 Plus надається гарантійне обслуговування.
Причини чому потрібно замовити ремонт Samsung S8 Plus у нас
Ми працюємо тривалий час. Наші філії оснащені всім необхідним обладнанням, щоб виконати ремонт на професійному рівні. Крім цього, у своїй роботі майстрами використовуються спеціалізовані інструменти, що дозволяють виконати складально-розбірні роботи таким чином, щоб це було візуально непомітним. Цей момент дуже важливий для подальшого продажу смартфона.
Кожен спеціаліст, який працює у нашій команді, має великий досвід виконання робіт з ремонту даної моделі. Здійснюючи ремонт Samsung S8 Plus, майстер знає всі особливості моделі та «підводні камені», які можуть виникнути.
Як замовити ремонт Samsung S8 Plus?
Замовити ремонт смартфона дуже просто. Клієнту необхідно приїхати до однієї з наших філій. Тут, майстром буде виконано діагностику, а потім проведено ремонтні роботи. Зазначимо, що якщо клієнт знаходиться не в Харкові, він може відправити пристрій службою кур'єрської доставки. Наступного дня гаджет буде в руках нашого фахівця. Ще через 1-2 дні Ви отримаєте його назад у повністю працездатному стані.
Ми розуміємо, що під час замовлення послуги ремонту можуть виникати питання. Для отримання консультації можна зв'язатися з нашим співробітником, одним із зручних способів:
- Зателефонувати, розміщеному на сайті.
- Контакт через Viber або Телеграм.
- Залишити заявку на сайті.
- Надіслати лист із запитанням на адресу електронної пошти.
Вибираючи наш сервісний центр, ви залишитеся задоволені тим, як було проведено роботу.
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАМІНА ЕКРАНА SAMSUNG S8 PLUS В МЕГАКОМП
Заміна екрану Samsung Galaxy S8 Plus – це популярна послуга, яка надається у всіх філіях нашого сервісного центру. Зазначимо, що процедура заміни екрану здійснюється протягом одного дня, після того, як гаджет надійшов у розпорядження до наших майстрів. Досвідчені фахівці майстерні мають всі необхідні навички для того, щоб зробити роботу цього виду максимально якісно. У їхньому розпорядженні є необхідне обладнання, що дозволяє виконати діагностику гаджета, а також професійні інструменти. Варто сказати, що послуга виконується максимально швидко та з наданням гарантії. Зазначимо, що після виконання ремонтних робіт, клієнт візуально не бачить, що пристрій розбирався і складав. Цей момент дуже важливий, оскільки в майбутньому може вплинути на вартість при продажі девайсу.
У розпорядженні майстрів мають фірмові екрани Samsung. Таким чином, можна бути впевненим у тому, що після ремонту гаджет матиме новий зовнішній вигляд. Звернення до нашої майстерні – це швидка швидкість роботи, надійність надання послуги та гарантія якості.
У яких випадках потрібно замінити екран Samsung Galaxy S8 Plus?
Щоб визначити, що потрібна заміна екрану Samsung Galaxy S8 Plus, необхідно скористатися кількома рекомендаціями. Зазначимо, що користувач може самостійно зрозуміти, наскільки актуальним є цей вид ремонтних робіт для його ситуації. До необхідності проведення ремонтних робіт належать такі «симптоми»:
Відсутність зображення на екрані.
Перешкоди, плями та інші недоліки.
Некоректна робота окремих частин екрану.
Чи надається гарантія, після того, як була виконана заміна екрану Samsung Galaxy S8 Plus?
Для того, щоб фахівцем нашої майстерні було проведено заміну екрану Galaxy S8 Plus, необхідно звернутися до одного з наших сервісних центрів. Після того, як буде проведено завершення ремонтних робіт, клієнту буде надано документ, що підтверджує гарантійний період протягом трьох місяців. При необхідності існує можливість оформлення гарантії в електронному вигляді. Ця процедура виконується за допомогою сайту сервісного центру та займає менше хвилини. При виникненні питань, слід зв'язатися з одним з наших менеджерів, який надасть грамотну та розгорнуту відповідь на запитання.
Успішна заміна скла Samsung S8 Plus із збереженням оригінальної матриці
Заміна скла Samsung S8 Plus – це послуга, яка здійснюється у всіх наших філіях. Сервісний центр має кілька філій міста Харкова та області. Зручне розташування майстерень дозволяє за короткий проміжок часу дістатися до нас і наступного дня забрати повністю відремонтований гаджет. Необхідно відзначити, що ця послуга надається у відповідність до сучасних вимог. Завдяки тому, що у нашому розпорядженні є все необхідне обладнання та інструменти, існує можливість бути впевненим, що заміна скла Galaxy S8 Plus буде проведена без візуальних дефектів.
Щодня нашими майстрами виконується заміна скла Samsung Galaxy S8 Plus на близько 10 пристроях. Всі відділення нашої майстерні мають скло до даної моделі. Послуга дуже поширена, оскільки в більшості випадків відсутня потреба у повній заміні екрана.
У яких випадках потрібно замінити скло Samsung S8 Plus?
Заміна скла на даній моделі мобільного пристрою потрібна в тих випадках, коли на поверхні з'являються пошкодження. Насамперед, тут йдеться про наявність різних сколів і тріщин, що впливають на правильність відображення картинки.
Найчастіше, проблема цього характеру відбувається після сильного механічного на пристрій – його падіння чи удару. Відразу після того, як виникла дана ситуація, необхідно скористатися нашими послугами. З використанням сучасного обладнання, майстром буде проведено діагностику працездатності мобільного пристрою.
Строки, в які відбувається заміна скла Samsung S8 Plus
Професійні фахівці нашої майстерні виконують цю роботу за один день. Крім цього, фахівці сервісного центру можуть надати допомогу в установці SIM-карти, відновленні телефонної книги та даних про абонентів.
Після виконання ремонтних робіт клієнту видається гарантійний талон. Можна оформити талон у паперовому або електронному вигляді, якщо ви його втратите. Термін дії гарантії три місяці з дня здачі пристрою в руки до клієнта. Вибираючи нас - Ви робите правильне рішення!