РЕМОНТ IPAD У ХАРКІВІ ТА УКРАЇНІ : ЗАМІНА СЕНСОРА, СКЛА, ЕКРАНА, БАТАРЕЇ
Ремонт Apple iPad у Харкові та Україні – це один із основних напрямків роботи компанії МегаКомп. Незважаючи на високу якість виконання та довговічність даної техніки, згодом може знадобитися професійний ремонт. У такому разі найкраще звертатися до перевіреного сервісного центру Apple, де працюють досвідчені фахівці. Вони проведуть швидку діагностику, виявлять причину неполадок, усунуть її у найкоротший термін.
Виберіть модель пристрою
- IPAD 10.2″ 2019 (MW742)
- IPAD MINI 2019 MUXD2
- IPAD PRO 11 (MXE42) 2020
- IPAD 8 10.2″ (MYL92) 2020
- IPAD 8 2020
- IPAD PRO 2 11 2020
- IPAD PRO 4 12.9 2020
- IPAD PRO 12.9 (2017)
- IPAD PRO 12.9 (2018)
- iPad Mini 5
- IPAD AIR 3
- iPad PRO 11 року
- IPAD PRO 3G A2310
- IPAD PRO 12.9 2021
- IPAD PRO 11 2021
- IPAD PRO 12.9 (2015)
- IPAD AIR 4 2020
- IPAD 10.5
- IPAD PRO 9.7 (2016)
- IPAD AIR 2 A1566/A1567
- IPAD 5 AIR A1474/A1475/A1476
- IPAD MINI 4 A1538/A1550
- IPAD MINI RETINA 3 A1599/A1600
- IPAD MINI 2 RETINA A1489/A1490/A1491
- IPAD MINI A1432/A1454/A1455
- IPAD 4 A1458/A1459/A1460
- IPAD 3 A1403/A1416/A1430
- IPAD 2 A1395/A1396/A1397
- IPAD 1 A1219
- Результатів не знайдено
IPAD 10.2″ 2019 (MW742)
IPAD MINI 2019 MUXD2
IPAD PRO 11 (MXE42) 2020
IPAD 8 10.2″ (MYL92) 2020
IPAD 8 2020
IPAD PRO 2 11 2020
IPAD PRO 4 12.9 2020
IPAD PRO 12.9 (2017)
IPAD PRO 12.9 (2018)
iPad Mini 5
IPAD AIR 3
iPad PRO 11 року
IPAD PRO 3G A2310
IPAD PRO 12.9 2021
IPAD PRO 11 2021
IPAD PRO 12.9 (2015)
IPAD AIR 4 2020
IPAD 10.5
IPAD PRO 9.7 (2016)
IPAD AIR 2 A1566/A1567
IPAD 5 AIR A1474/A1475/A1476
IPAD MINI 4 A1538/A1550
IPAD MINI RETINA 3 A1599/A1600
IPAD MINI 2 RETINA A1489/A1490/A1491
IPAD MINI A1432/A1454/A1455
IPAD 4 A1458/A1459/A1460
IPAD 3 A1403/A1416/A1430
IPAD 2 A1395/A1396/A1397
IPAD 1 A1219
Безкоштовна доставка Вашого пристрою до сервісного центру!
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ
одержувач:
Компанія (юр. Особа) «СЦ. МегаКомп»
Мобільний телефон:
(050) 289-52-52
Адреса та номер складу:
Склад № 101, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 177Б
Часті питання (FAQ)
Чи надається гарантія на послуги?
Так, зрозуміло, ми надаємо РЕАЛЬНУ! гарантію на послуги. У разі виявлення або виникнення шлюбу встановленої деталі протягом гарантійного терміну, ми встановлюємо нову запчастину за власний рахунок без будь-яких проблем.
Ціна вказана з урахуванням вартості деталей та виконаних робіт?
Так, ціни, представлені в прейскурантах, включають вартість «під ключ» з урахуванням вартості деталей і робіт з їх встановлення.
Під час ремонту використовуються деталі «оригінал» чи «копія»?
Ми використовуємо деталі якості та «оригінал», і «копія». Якщо в прейскуранті моделі вказана можливість вибору послуги з використанням запчастин «оригінал» або «копія», то для цієї моделі доступна можливість вибору якості комплектуючих для ремонту. Ми надаємо гарантію і деталям категорії «оригінал», і деталям категорії «копія».
Чи можна відправити техніку Новою Поштою та які гарантії, що вона повернеться?
Так, ми вже понад 5 років успішно обслуговуємо техніку мешканців усіх регіонів України за допомогою послуг компанії Нова Пошта. Нижче ми перерахуємо кілька пунктів, які дозволять клієнту зберігати спокій під час відправки техніки до нашого сервісу:
- техніка відправляється на підприємство, а не на приватну особу;
— більше трьох років ми ведемо гілку товарно-транспортних накладних всіх відправлених і отриманих пристроїв, що постійно оновлюються.
— сотні РЕАЛЬНИХ позитивних, негативних, нейтральних відгуків про нашу роботу на сайті компанії та інших сайтах в інтернеті, які вказують на те, що ми — компанія, яка працює вже багато років;
— наша репутація — основний аргумент, який перекриває перелічене вище. З 2010 року ми чесно ремонтуємо техніку і, як наслідок такого ставлення до справи, маємо в базі вже понад 10000 4 клієнтів, XNUMX філії по Харкову та області.
Які варіанти оплати ви маєте?
Готівковий розрахунок, оплата на розрахунковий рахунок, переказ на банківську картку, оплата за QR-кодом.
Як можна відслідковувати статус ремонту?
На кожному етапі ремонту (діагностика, погодження деталей, готовність) менеджер сповіщає клієнта в телефонному режимі про статус ремонту або клієнт може сам зателефонувати за вказаним на сайті номером, а також перевірити стан ремонту онлайн на сайті.
Основні поломки iPad
Якщо виникли проблеми при використанні планшета Apple, необхідно відразу ж звертатися до професіоналів. Серед поширених поломок виділяють такі:
- пристрій перестав реагувати при натисканні на кнопку включення - відключається і вмикається самовільно;
- iPadPro почав швидко розряджатися, повільно заряджатися – у такому разі може знадобитися заміна батареї;
- неполадки з корпусом; порушення його цілісності;
- усередину потрапила рідина через падіння у воду;
- поломка динаміка чи мікрофона;
- несправності кнопок чи сенсорів – вони не реагують на натискання;
- несправний модуль Wi-Fi, що унеможливлює підключення до інтернету;
- розбилося скло - Потрібне його термінове відновлення або заміна.
Причини таких несправностей – недбале поводження з дорогою технікою, недбале ставлення до гаджету. Якщо вчасно звернутися до фахівців, ремонт iPad у Харкові не триватиме багато часу.
Діагностика та ремонт у МегаКомп
Компанія МегаКомп забезпечує високоякісне сервісне обслуговування та ремонт Айпад. Серед переваг співробітництва:
- доступні ціни на послуги та гнучка цінова політика;
- оперативний ремонт Айпадів;
- безкоштовна діагностика техніки;
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта;
- оперативне обслуговування
У компанії працюють досвідчені фахівці, які готові виконати роботу будь-якої складності. Звертайтесь за контактним номером для консультації з приводу ремонту Айпада у Харкові та Україні – менеджери з радістю дадуть відповіді на всі запитання.
Як оформити замовлення на ремонт iPad
Ми прагнемо економити ваш час і зробити нашу співпрацю максимально комфортною для вас. Є кілька способів, якими можна замовити ремонт:
- Безпосередній візит до сервісного центру МегаКомп;
- Кур'єрська доставка по місту Харків;
- Доставка Новою Поштою для співпраці по всій Україні;
Ми розуміємо, що питань більше, ніж відповідей, тому пропонуємо вам зв'язатися з нами найзручнішим способом:
- Зателефонувати до гарячої лінії 0-800-331-508 (Безкоштовно з усіх операторів України), (095) 061-58-93, (073) 777-10-08;
- Написати нам у Вайбер або Телеграм (073) 777-10-08;
- Замовити зворотній дзвінок із сайту;
- Заповнити форму зворотний зв'язок;
Наші консультанти та майстри нададуть максимально розгорнуту інформацію з питання, що цікавить.
Будь-яка техніка любить і вимагає до себе дбайливого ставлення. Звернувшись до нашого сервісного центру, ви гарантовано отримаєте повний спектр послуг з ремонту та обслуговування техніки Apple. Чекаємо Вас!